Umuthayatcan01 Ben bebeğime bebelac kullanıyodum isal yaptı ve kilo Aldırmadı aptamil sizce iyi mi kilo alımı düzene girer mi
Filizz66 Umuthayatcan01 ben kullanıyorum bebegim çok gazlı olmasına rağmen ısrarla doktorum değiştirtmedi mamayı ama memnunum güzel besliyor kızım az az içmesine rağmen yinede azda olsa kilo alabiliyor
Aayysyn Umuthayatcan01 ben kullanıyorum aptamil comformil gaz problemi hiç yaşamadık çok şükür kilo alımıda normal
Cigdem07 Umuthayatcan01 Ben bebeğime 6 aydan itibaren aptamil veriyorum kilosu felan çok iyi kabız yapmadı
Baloglum123 Umuthayatcan01 Bence kilo alımının mamayla ilgisi yok benim oglum sürekli yiyor ek gıdaya basladim mama veriyorum emiyo ama yinede her ay en fazla 600 gr alıyor. Mesela bugün 4 kere mama verdim ya 2.cide mutlaka kaka yapıyo hep gülüyorum oglum biraz icinde kalsin da et olsun filan ama babasının kücüklügüde böyle zayıf hala zayif babası genetik olabiliyo
Berydnz Bende kullanıyordum bıraktım ishal yaptırıyordu hep bide fazla şişiryormş bebeği onu kullanmayı bıraktgın zaman bebek tekrar zayıflarmş die duydum bebelac gold aldım