Pamukprenses Koclu bende duymadım ama taktıralı bir ay oldu kasıklarım ağrıyor normal mi aynı durumu yaşayan var mı acaba
MilaMerve Koclu yok cankm aldirmiyo ben taktirdim 3 gun once asil dogun kontrol hapi aldirir.dr um kilo aldirmaz dedi sikinti etme rahatlikla taktirabikirsin
bng_bng Pamukprenses brn taktıralı 4 ay oluyor ama hala kasıklarımda ağrı oluyor ve ara kanamalar yapıyor
MilaMerve Pamukprenses 1 ay sonra kontrolun var demedimi canin dr un bana ole dedi dr um 1 ay sonra kontrolun var so ra senede 1 dedi
Pamukprenses Koclu sende de oldu mu canım çok ağrıyor doktora gittim sprial yerinde bir sıkıntı yok dedi
Pamukprenses Koclu peki kanaman filan var mı ben tam kanamam bitti derken şimdi adetimin son günleri gibi kanamam oluyor
MilaMerve Pamukprenses normal canim ilk 3 ay fln 2 3 gun uzatirmis adetini ara ara da kan gelebilirmis cok fazla akarsa sikintiymis
Pamukprenses MilaMerve demedi canım devlet hastanesinde taktırdım ama ben bir ay sonra gittim normal dedi gönderdi
MilaMerve Deletedmom61 hic acimiyo canim adetliyken git hissetmiyosun.5 dk bile surmuyo .tek kendinj kasma dr una guveniyosan kendini ona birak halledip bitiriyo spirali gakarken bile hissetmiyosun taktinizmi die sordum bide ben dusun artik🤗
Pamukprenses Deletedmom61 normal doğum yaptıysanız bu acı size ufak bir karınca ısırması diyebilirim 5 dk filan sürüyor oda siz odaya geçiyorsunuz çatala çıkıyorsunuz filan toplam 5 dk korkmayın yani 🤗