Merhaba arkadaslar, pandemi den dolayı kızımla dışarı cikmiyorduk bu arada 15 aylık. Evimizin bahcesine çıktık oynuyorduk nohut tan biraz daha küçük taş yutmuş olabilir. Sıkıntı olur mu başına böyle bişi gelen oldu mu? Doktorumuz ulaşamadım.yemesinde içmesinde sıkıntısı yok su anda..