Aile hekimine gittik ilk ay aşısını yaptırdık bebeğim sürekli uyuyor saatlerdir normalde asla bu kadar uyumaz kolik bir bebeğim var sizce aşıdan dolayı mıdır bu durgunluğu sürekli uyuması. Çok az emip yattı uyuyakaldı çok mayisik sizde nasıl oldu ilk ay aşısı