Merhaba. Göğüs ucumun içinde ufak yuvarlak bir sertlik var bir haftadır. Ne yaptıysam geçmedi mastit değil sanırım. Emzirirken çok ciddi acı veriyordu. Bugün o sertliğe denk gelen kısımda bi delik açılmış ufacık ve ordan iltihap geliyor çok az. Başına böyle birşey gelen var mı nedir bu? Kendi kendine geçer mi doktora mı gitmeliyim? Ve hangi bölüme