Merhabalar. Bugün en yakın arkadaşım oğlunu sünnet ettirdi ümran tıp merkezinde Mehmet gökçe diye bir bilgisize. Çocuk geldi eve bir iki saat sonra kanlar içinde hastaneye gittiler meğer çocuğun damarlarını bağlayamamış. Devlet hastanesinde hemen ameliyata aldılar. Çok şükür şimdi iyi. Ömrümüzden ömür gitti ama. Bu nasıl bir dikkatsizliktir. Evlatlarımız bizim her şeyimiz onlara bir olsa bize 10 oluyor Allah belasını versin böyle doktorun o kızın sesi ağlaması benim canım yavrumdan ayırmadığım oğlumun kan içindeki fotoğrafları anlatmak bile istemiyorum.
Neyse biz de cuma günü bu adama randevu almıştık vazgeçtik asla ve asla gitmiyoruz. Sünnet yaptırmak isteyen anneler babalar. Lütfen o hastaneye gitmeyin. Bu vaka ilk değil son olsun bari. Biz gereken yerlere şikayetinizi yapıcaz zaten. Burdan da yazmak istedim aynı hataları tekrar tekrar yapıyorlar sizin de başınıza gelmesin. Allah düşmanıma vermesin böyle sıkıntı. Bilginiz olsun uzak durun bu beceriksiz doktordan ve hastaneden.