Boncugumm Ahkukulivahkukuli aynen çok güzel canım fiyatı da iyi içi çok geniş minderi de var komple kaplı yanları falan da minderli yani
Haceryrmdln Ahkukulivahkukuli Ben bim e gelenin aynısını internetten aldım çok memnunum açıkçası pahalı aldığım şeyler de oluyor uygun fiyatlı da sonra bakınca aralarında pek fark görmüyorum. Artık gerekmedikçe çok da pahalı şeyler almamaya karar verdim
Ahkukulivahkukuli Haceryrmdln canim bende bime geleni almayi düşündüm seninle ayni fikirdeyim pahalı alinca da arada fark olmayınca bu muymuş yani diyor insan… hem pilsab marka ve bimde iade olduğu icin en azindan iadesi kolay olur begenmezsem diye düşündüm 😊🌹