Karaaslan11 Kızlar merhaba bebeklerinizi kaçıncı ay oturtmaya başladınız benim kızım 4.ayına girecek yavaş yavaş başlasak sorun olur mu sizce?
Borasmomy Karaaslan11 daha çok küçük canım ben o zamanlar doktora sormuştum kucağında destekleyerek oturtabilirsin demişti çok az bebeğim 6ay 12günlük 6.ayında başlattı doktorumuz
Hsyh Karaaslan11 4. Ayında kucağımda oturttum 5. Ayda destekli oturttum hafif ahafi 6 ayda hafif destekliydik çünkü düşüp kafasını vuruyordu arada 6 buçuk aya gelince tamamen düşmeden oturduk
morsevenanne Karaaslan11 benim bebeğim 4 aylıkken kucağımda oturmak istiyordu aslında bebek belirliyor ne zaman oturacağını 5 aylıkken yarım ve kısa zamanlı oturtuyordum kucağımda tam olarak 6 aylıkken desteksiz oturmaya başladı