sedaalara cnm bizde de huzursuzluk oldu iştah da azalma oldu yazık çok ağlaıd demek ki canı acıyor aşıdan 4 saat sonra çok ağladı bizim kız sakinleştiremedk kucağımda uyudu asla indiremdm çok ağladı 6. Ay aşısı gelior tam toparlanıor yeniden aşı inan çok kötü oluorm aşılarda Bebeğim içinde çok zor oluor