dgntgb toplamda 8 kilo almıştım dogumda 3.5 kilosu gitmişti(doğum sonrası hesap yapmıştım en az 5 kilo gitmiştir diye ama öyle olmadı bebeğim 3100 gram doğdu suyum zaten olmadıgıiçin acil sezeryana alınmıştım bebek harici 400 gram gitmiş) kalanıda 25.günde gitti şuan dogum yapalı 47 gün oldu 1 kilo daha gitmiş hamile kalmadan önceki kilomdan bir kilo eksiğim.diyet yapmadım Aksine süt yapsın diye tahin çok yiyorum hatta gün aşırı tahinli kurabiye yapıyorum 😁ama çok su içiyorum ekstradan emzirme sonrasıda bir bardak mutlaka içiyorum.birde bebeğim gece kaliteli bir uyku cekmiyor sürekli ıkınmaktan benimde vicdanım el vermiyor bende uyumuyorum uykusuzlukta beni yordu sanırım