Bebeğim 5 ay 14 günlük hemen hemen 2 aydır vucudunda pembemsi irinli kabarcıklar çıkıyo hastaneye götürdük isilik dedi pamuklu kıyafetler giydiriyorum teri çeksin diye sık sık duş aldırıyorum ama geçmiyo her yolu denedim deniz suyu, tuzlu su, yine de geçmedi doktorun verdiği ilaçları da kullandık yine geçmedi sürekli kaşınıyo ve uyumuyo ne geçirir sizce