Ek-istanbul Kızlar biraz önce kolumun meme hizasında kasık a hissettim aynaya gittim baktım mememde garip grp şişlikler ve kızarıklık var yanma başladı sonrada mastit oldugunu sanmıyorum emziriyorum memem yumusak ama nedir bu nasıl geçer lütfen yardım edin
Neslialperen Ek-istanbul göğüsünüz ne durumda acaba benimde benzer rahatsızlığım var 2 gündür kızarıklık oluştu gittiniz mi doktora 😞
Ek-istanbul BalarisiYusra 3kere mastit oldum sertleşme olmayınca bu mastit değil dedim ama kötü olursam gece acile yada yarın doktora gideyim
ayseokumus Neslialperen bende mastit olmuştum bebeğin çenesi küçük olduğu için sorup alamıyordu doktora gittim antibiyotik yazdı ve devamlı ya emzir yada elinle sağ sicak havlu koy şiş olan yere ve elinle ovalayıp dağıtmaya calis sütü ben yürüyemez hale gelmiştim sırtıma kadar vuruyordu ağrı çok kötü o şekil geçti yada eczaneden elektrikli sağma makinası alın
Neslialperen ayseokumus benimde sırt bölgesine vuruyor acısı düzgünde emziriyorum ama sanki içimden bişiler kopuyor gibi acı hissi var bide sabahları uyanınca en çok kızarık olan göğüsüm şişip taş gibi oluyor Gün içinde emzirince geçiyor o kadar umursamadım ama kızarıklığı görünce korktum açıkçası 😞 yarında öyle bi deniyim teşekkür ederim
ayseokumus Neslialperen işte süt birikmiş oluyor sütün sağlaması lazım benim göğüs ucu yaraydı kendimi kastigim için bebekte soramadigi için birikti banyo yaparken de sicak suyun altında ovun doktor eğer gecmezse operasyon yapıcaz sütü saglatcaz dedi bana ben hem sağdım hem sicak havlu antibiyotikle geçirdim geç kalmadan yada doktora gidin geçmiş olsun