Merhaba. Benim de kızım emerken çok sık boğulmaya başlamıştı. Git gide emzirmekten korkar hale gelmiştim. Burdan da araştırmalarım sonucu çözümü şu şekilde buldum. Emzirmeden önce bi miktar süt sağıyorum. Emzirirken belime iki yastık koyup geri yaslanıyorum. Bebeğimi de üzerime doğru alıp onu daha dik emziriyorum. Eğer ben dik oturursam süt akışı hızlanıyor ve boğuluyor. Kendimi yatar gibi geri yasladığımda bebeğimin çektiği kadar geliyor bu sayede çok şükür tıkanma olmuyor. Benim gibi annelere fikir olsun. 😇