Kubrazeynepumay Merhaba kızlar yardımınıza ihtiyacım var. Panik atak ve depresyon hastasıyım dr prozac başlayalım dedi ama emziriyorum bebeğime geçer diye tedirginim. Benim gibi emzirirken prozac kullanan var mı?
Mom14 Kubrazeynepumay emzirirken anti depresan kullanılmaz kullanmayın neden hemen ilaçlara yöneliyosunuz bendede ağır depresyon şizofreniye kadar giden durumum vardı prozackla başlayıp 50 mg lustral a kadar yükseldi sonra kendi kendime karar alıp iyileşicem dedim kendimi iyileştiricem öylede oldu ilaçları atın çöpe hiç bi işe yaramıyor mal gibi yapmaktan başka
Kubrazeynepumay Mom14 7aydır uğraşıyorum artık hiç gücüm kalmadı devamlı ağlıyorum aşırı mutsuzum bebegime bakamıyorum doğru dürüst ilaç kullanmak belki biraz toparlar beni diye 😔😔
Kubrazeynepumay Mom14 kendi kendinize nasıl kurtuldunuz ? Annem var yanımda suan ama bu hafta sonu evine gidicek artık tek kalamadığım için ataklarım tutuyo kaç gündür
Mom14 Kubrazeynepumay iyi olduğuma inandırdım kendimi öncelikle hep düşündüm tek başımayken böyle nereye kadar diye sonra hayatı takmamaya başladım