Dk16 Arkadaşlar biz bugün 2 haftalık olduk Bebeğimizdir ayrı bir odası var ve ayrıca tekli bir de yatak var ben de orada uyurum diye koymuştuk Bebeğim gündüzleri güzel bir şekilde yalnız uyuyor ama geceleri yanında yatmazsam asla uyumuyor O tekli bazada yan yana yatıyoruz hatta yatarak emiyor ve o şekilde uyuyor Uyuduğu zaman yatağına götürünce direkt uyanıyor Ben ve eşim ayrı uyuyoruz ancak ben kendi yatağımda daha rahatım:( 2 haftada ben de bel diye birşey kalmadı Sizce ne yapmalıyım?? Beşiği yatak odasına taşıyamam çünkü hem büyük hem de eşim artık işe başlayacak onu da rahatsız etmek istemiyorum Ama bu şekilde de ben çok yoruluyorum Sizce ne yapmalıyım?? Belli bir süre böyle mi devam etmeliyim??
Ekomca Dk16 canım eşini o odaya koy sen bebekle senin odaya geç 🙈 biz öyle r yaptık. Birazda onun beli ağrısın 😂
Gmz123 Dk16 Eşinizi şimdiden bu rahatlığa alistirirsaniz sonrasında sıkıntı yaşayabilirsiniz bence o da bebisli hayata alismali
seymanurrrr Öncelikle eşin rahatsız olacak diye sen niye odadan gidiyorsun ki eğer öyle alıştırırsan eşini daha 2. Haftadan daha da birlikte yatamazsınız ki sen lohusalı bir kadınsın tek yatman da Bence hiç doğru değil Yatak odanı daha minimal bir beşik almanı tavsiye ederim benim kızım da Yazın doğdu ve eşim öğretmen olduğu için okullar açılana kadar kızımız yanımızda yattı ve asla kızımı yatağıma almadım kendi beşiğinde uyudu ve şu an 6 aylık eşim de ben de gayet de alıştık zaten sen daha 2 haftalık bir bebeğe bir düzen oluşturamazsın ve yerinde olsam kesinlikle Yatak odama alırım Unutma ki nasıl alıştırırsan öyle gider
Uraz16 Aynı dertten bizde muzdaripiz. Eşim çalışıyo erken kalkıyo oğlum benmle yatak odasında aynı yatakta yatıyoruz eşim salonda uyuyor :) 🤣🤣🤣 oğlumu uyutması dalması beşiğe koyması uzun ve hemen kalkıyo ancak emzirerek uyutmak işime geliyo açıksası çünkü zaten gün içinde aşırı yoruluyorum bi süre böyle olcak bakalım
Dk16 Gmz123 eşim zaten teklif etti ben orada yatayım diye ama tekrardan beşik almak istemiyorum yatak odasına o yüzden bu düzen oluştu ama hiç hoşuma gitmiyor bu durum
Merfeee Valla biz 2 aydır ayrı yatırıyoruz 😂😂😂hiç sıkıntı Yok Eşim erken yatan birisi çok erken kalkıyor çünkü.. evin en köşesinde yatak odam o gidiyor orda yatıyor.. hiç ses duyulmaz.. güzelce oturma odasına geldik bizde kumanda televizyon meyve kahve 😂😂😂 çok iyi böyle 2 ye kadar oturuyorz 6-7ye kadar uyuyor bebişim bazen 4gibi uyanıyor ama çok iyiyiz böyle