Merhabalar. Bugün kızım 2. ay aşılarını oldu, sabah 10’dan beri neredeyse hiç uyumadı ve sürekli ağlıyor. Huzursuz olduğu için meme de emmiyor, sağıp biberonla biraz olsun verebildim. Ateşi 37 üzerine çıkmadı henüz, hemşiremiz huysuzluk için calpol ver dedi yarım çay kaşığı verdim ama çocuk rahatlamadı. Bu durumu yaşayan var mı, nasıl atlattınız?