Snglibsglu Merhaba anneler. Bebeğinizde egzema varsa hangi şampuanı ve deterjanı kullanıyorsunuz ? Ben uni baby kullanıyordum ama Küçük kırmızılıklar oluşuyordu banyodan sonra. Son zamanlarda belli yerlerde egzemalar arttı daha da dikkat edeceğim. Biodermanın losyonunu aldım bol bol nemlendireceğim, çamaşırları 2 kere durulayacağım, yünlü yelek hırkada giydirmiyorum bu aralar. Başka neler önerirsiniz?
Mervea Snglibsglu doktor biodermanın şampuanını vucüt şampuanını ve nemlendiricisini önerdi onu kullanıyoruz kıyafetlerini dalan rıçoxy deteryanla yıkıyorum 3 kere ayrı durulama yapıyorum Duşta vücuduna lif kullanmayın elinizle ıvalayın Devamlı nemli tutun
Snglibsglu [bilinmeyen] teşekkür ederim dalan zeytinyağlıdan bende memnunum. Biodermayı bir deneyeyim işe yaramazsa mustelaya geçerim ☺️
Tugba22 Bende muselanın şampuanını kullanıyorum her banyodan sonra bebeğimin cildi kuru kuru oluyo derisi dökülüyor gibi oluyo saçları da öyle oluyo acaba mustela bize mi yaramadı naptı
Snglibsglu Mervea bende biodermanın nemlendiricisiyle başladım şampuan arayışındayım bioderma alabilirim teşekkürler