Kbr-98 ahh canım benim 3 defa mastit oldum bende,ömrümden ömür gitti resmen,mutlaka ılık havlu veya duş sonrasında soğuk yaparak kanallarin açılmasına destek olabilirsin,her süt sağımından sonra mutlaka elinlede göğsünü boşalt ilk çok az gelir ama sonra sonra artar elle sağmak çok rahatlatiyor,ne kadar güçlü pompada olsa hic bi bebegin cekim gücü kadar kuvvetli değil ve erken doğan bebeklerde çok çabuk yorulduğu icin sütü tam kuvvetli çekemiyor. 2 kez cerrahiye gittim ilaclar masaj teknikleri filan derken mahfoldum,göğsüm o kadar sertti ki dokunamıyordum bile ama bebeklerim için ağlayarak elimle masaj yaparak süt kanallarını açtım,birde bebek doktorumuz demişti lahana yaprağı koyabilirsin göğsüne ben hem hafif kanynatıp ılık ılık koyardım bazende buzdolabindan cikartip soguk soguk,hepsini denedim rahatladim sonra,umarim sorun çözülür canım benim,keşke destek olabilsem insan çok darlanıyor biliyorum.Birde mastit zor bi durum mutlaka doktorada git destek al olur mu,cok cok gecmis olsun