Kizlar, bebeğim 5aylik ama emmek pek istemiyor mama+meme gidiyoruz 1 aya yakındır fakat bende şuan manuel lansioh makina var ama çekim gücü pek iyi değil 30cc zor çıkıyor . Biberonla verince daha iyi içiyor sütü .zaten emmeye emmeye sanki azaldı sütüm . Hastane tipi cihaz kiralasam ise yarar mı düzenli şekilde sağsam ? Ve bunu nereden kiraliyoruz fiyati nedir bilen varsa yardımcı olur mu bana 🙏