MinnakAsel bizimki 5 aylıkken desteksiz oturuyordu ama ben hiç zorlamadım doktor da gelişimine göre 4. Aydan itibaren destekli oturmaya başlatabilirsin demişti. Ama tabi 1-2 dk sonra bir şeylere uzanırken yan düşüp duruyordu, şu an 7 aylığız düşse de kendini kaldırıyor