Pirayee Duygugul kızımınki de geç düşmüştü. Doktorun verdiği sprey düşmesini geciktirdi resmen. Tentürdiyot koyuşumuzun 2. Günü düştü.. eskiden öyle kuklanıyorlarmış zaten
Duygugul Pirayee ever kayınvalıdem eskıden sürerdik yıkardık dıyor sımdı ne yıkayabılıyorum ne bırsey sürüyorum
ZeyooZ Duygugul rica ederim bi de kuruysa sikinti yok iyice kenarlarina dogru bakin islaklik varsa doktora gidin kurutuyolar o kisimlari
AygulSina Duygugul 5 gunluk iken dustu ama o kahve leke hala geliyor cunku hala orasi kapanmadi alkol ile iki gunde bir temizleniyor susn 14 gunluguz
Oozzee Merhaba. Bu göbek deliği mevzusundan o kadar çok başım ağrıdı ki görünce yazmak istedim. Bebeğim 18 günlük, göbek bağı 7. gününde düştü. Hastaneden bize de alkol vermişlerdi her gün sabah akşam sürün diye, 1-2 gün sürüp sonra unutmuştuk. Bebek 3 günlükken gittiğimiz doktor “sakın bi şey sürmeyin, kuru tutun kendi düşer” dedi. Kendi kendine de düştü. Düşene kadar zıbınına bizimkinin de öyle kahverengi leke bulaşıyordu. Göbeği düştükten sonra oradaki kanama tam olarak geçmedi, hatta bi kere bayağı bi kanamıştı da buraya konu açmıştım. Doktorumuza fotoğrafını çekip gönderdim, “ertesi gün getirin bakiyim” dedi. Gittik, gümüş sürdü ve tek doz da K vitamini yaptırttı. Çok şükür daha 2 gün önce tamamen kanaması vs geçti. Bak neredeyse 16-17 günü buldu. Anladım ki çoğu bebekte olan bi şeymiş. Canını sıkma. Sadece kuru tut. Biz göbek bağı düşene kadar hiç yıkamadık yalnız, düştükten sonra yıkadık, yıkadıktan sonra da uzaktan ılık hava üfleterek saç kurutma makinasıyla kuruttuk.
Oozzee Duygugul hastaneden eve çıkarken doktor “Eve gidince bebeği 1 kere yıkayın, sonra göbek bağı düşene kadar bekleyin yıkamayın” demişti. Çok takılma 2 kere yıkadın diye ama bence artık elleme bekle. Gerçekten anladım ki kuru kalması gerekiyormuş👍🏻
dodo Duygugul iki haft sürer endişeye gerek Yok. eczaneye sorabilirsiniz bakım için tentürler var. Etrafına sürüyorsunuz. Banyo yaptırmayın. Enfeksiyon riski var. Ben düştükten bir gün sonra yıkadım. Islak bezle sildim 2 hafta boyunca bebeği.
Yakupbebek Duygugul aynen doktorum bana 3 hafta içinde düşmezse gel dedi o zaman biraz sıkıntılı dedi
kubraa72 Duygugul tabi canım en geç 20 güne kadar düşmesi gerek eğer düşmese doktora götürürsün. Bide kuru tutmaya çalış banyo yaptırma düşene kadar . Daha çabuk düşer