Kubracancan bende bugün deldirdim 15 aylık dün akşam post açmıştım hatta çok korkarak deldirdim ama çok şükür sıkıntı olmadı 5 dk falan ağlaması sürmedi bir kaç kere kuşağına elledi elleme annecim cıs dedim sabahtan beri bir sıkıntı yaşamadık çok şükür