Furkan01 emerken oturmayı denediniz mi hiç? Benim bebeğim 2.5 aylık, bir kaç defa meme reddi yaşadık, ayakta verince tutuyordu ama emmeye başladıktan 3-5 dakika sonra oturuyordum geri, bir sonraki emzirme de oturunca veriyordum bu defa tutuyordu, sizin büyükmüş ama denerseniz işe yarar belki