Dilber [bilinmeyen] ohoo sn gene 7 8 ini grebilmissin lutfedip bazen onuda gstermiyor Bu konuda oldukca srunlu bir program adminlerin knuya el.atmalari lazim.
Naz1905 [bilinmeyen] evet bildirim göZüküyor bildirim yok yada yorum yaptıgım yazıya gelenn yorum olmuo bazen kendmm bakıyorum bakıyorumki yorum gelmiş 😬😬
NaimeYilmaz [bilinmeyen] beğenilerin hepsi görünmez. Mesela bu yorumumu 10 kişi beğense 10 bildirim gelir ama 1i görünür