Kızlar aniden önce el ve kollarımda başlayan sonranayak bacak göğüs gibi vücuduma yayılan iğne batması tarzında uyuşma oldu kendimi yorgun uykusuz hissediyorum. Daha öncesinde psikolojik sorunlarım oldu uzun zamandır iyiydim geçti diyordum. Daha önce çok kez acillk olup sonuç olarak psikolojik dendi. Şimdie öylemidir emin olamıyorum artık anneme eşime biyerime bişey oldu demeye çekiniyorum. Daha öncekiler hep psikolojik dendiği için. Üzerine düşündükçe uyuşmalarım arttı resmen. Psikolojik olabilir mi uzun zamandır çok rahattım ya tekrarlıyor mu acaba eski panik durumlarım. Lütfen yargılamadan yardımcı olursanız sevinirim