Ballikaymakli Kızımın saçlarını kazıdık. (4,5 aylık) Üstler tamamen geldi arkalar yanlar gelmedi tek tük var gerisi traşladığımız gibi kaldı. Düzensiz bişey oldu 😁 napcaz ki biz