Bugün kızım 14 aylık oldu ve hala yemek yememede ısrar etmesi beni çok üzüyor psikolojik olarak yıprandım çok takıyorum kafama çok zayıf neden yemiyor bu çocuk ☹️☹️ Sadece emiyor .. yemek yemediği yetmezmiş gibi üstüne birde koklama huyu eklendi değişik şekillerde süt içirmeye çalışıyorum artık süt içmesi lazım diye ama yok onu da kokluyor sade verdim ılık verdim soğuk verdim muzlu çikolatalı çilekli şade devam sütü hiç birisini ama hiç birisini içmedi her seferinde koklayıp elimi itiyor ya da kaçıyor evin içinde dört dönüyoruz ne yapıcam nasıl yemek yedirecek bilmiyorum 🙁