saribaykus benim bebeğim de 2.5 aylık ben de mama+meme gidiyorum, birde bizim tek göğüs emdiği için daha bir zorlanıyorum ama doyup doymadığını anlıyorum, siz de bir gün 60 cc mama verip, üstüne emzirin, gazını alıp altını değiştirip, uyutun, eğer uyursa doymadığı için uyumuyordur demek ki