Kızlar merhaba kızım tam 26 aylık konuşmada gerilik var kelimeleri tek tek kullanıyor bir iki tane 2 3 kelimelik cümle kuruyor ama her şeyi biliyor kelime haznesi çok geniş öğrendi ama yok çıkarmıyor bir de 5 aylık kardeşi var dil gelişimi için fazlaca kitap okuyup iletişim kuruyorum. Çocukları aşırı seviyor çok sosyal bir çocuk acaba 3 saatliğine falan oyun grubuna göndersem tam yan apartmanımda kreş var erken mi olur dil gelişimi için katkı sağlayacağını düşünüyorum yaşıtlarıyla olması ama virüste bir yandan korkuyor. AAranızda böyle olan var mı erken mi dersiniz çok kararsızım