Merhaba anneler 🤗 kızım doğuştan ayakları içe dönük doğdu . 11 hafta boyunca ayakları alçıya alındı her hafta değiştirdiler. Çok şükür düzelme var. Çarşamba günü ayağından ufak bir çizik açıp ameliyat edecekler tekrar 3 hafta kalacak şekil de alçıda duracak ve çarpık ayakkabısı giyecek 2 yaşına kadar. Dualarınızla yanımız da olur musunuz acaba 🌹