Talhaninannesi Arkadaşlar Merhaba oğlum dün gece Öksürmeye başladı doktora götürdüm hava verdi Hiçbirşeyi yok dedi benim israrim üzerine hava verdi zaten🤨 Bugünde Burnu akmaya başladı😔 Ihlamur felan verebiliyor muyuz bu aylarda bilgim yok kararsiz kaldim verirsem nasil vermeliyim Yardımcı olur musunuz Lütfen 😐
Minikevrenim Talhaninannesi 6 aylık olmuş artık zaten ek gıda zamanı verebilirsiniz abartmamak şartı ile.
Zamanlagelen Talhaninannesi canim ihlamur verebilirsin diye dusunuyorum ilaca gerek yok bence hava yeterli olur bol bol emzirin emziriyorsaniz su vermeyi de ihmal etmeyin 😊 gecms olsun
Poludyavam Talhaninannesi çiçeklerini bir bardağa koyup üzerine kaynamış suyu koyup, bardağın üstünü kapatıp 10 , 15 dakika demlendirip verebilirsin. Ben bu şekilde sade hali ile veriyorum ama pekmez kullanıyorsan bir çay kaşığı ilave edip tatlandırabilirsin.
Poludyavam Talhaninannesi bebeğimi gece uyutunca yakınına yarım soğana karanfil batırarak koyuyorum. Odadaki mikrobu kırsın ve daha rahat nefes alsın diye. Bir de günde 3 defa serum fizyolojik ile temizlemeye özen göster tıkanmalar artınca daha kötü oluyor. Benim oğlumla en büyük savaşım bu durum hiç istemiyor ve zar zor yapabiliyorum. 😞 Bu tarz yöntemler ile ilerlemesi önlenebilir.
Talhaninannesi Poludyavam soğan koyayım bende aynen Bizimki de serum fizyolojigi sevmiyor baya savaş veriyorum
Poludyavam Talhaninannesi inşallah en kısa sürede toparlar. Bizim de öksürükle savaşımız devam ediyor. İlerleme durumu olduğu için mecbur şurup kullanmaya başlattı doktorumuz. Şuruptan sonra azalmaya başladı iki gündür kullanıyoruz.
Ays-nn Talhaninannesi verebilirsiniz ıhlamur . Çok olmadığı sürece yumuşatır boğazını ve burnunu temizleyin sürekli ciğerine inmesin kuzunun