Merhaba kızlar
benim bebiş 3900 doğdu 3 gün içinde 3500 düştü meğer dil altı bağı varmış (bunu biz 1.5 aylıkken farkettik) memeyi çığlık çığlığa alıyordu emmiyordu geri bırakıyordu falan kilo düşüşü devam edince mamaya başladık şu an 2 ay 14 günlüğüz bağı kestirdik bir iki kez meme aldı daha sonra hiç almak istemedi sütüm zaten çok azdı 30-40 cc çıkıyordu son zamanlarda bir damla bile gelmiyor sağmaya devam etsem uğraşsam sütüm gelir mi ? Böyle bir durum yaşayan oldu mu merak ediyorum az da olsa anne sütü alsın istiyorum