Merhaba, ben indirimden oioi ürünleri aldım önlüğünü beğendim ancak bölmeli tabağı ve ikili kaşıkları beğenmedim. Tabak yapışmıyor normal melamin bölmeli tabak alsam da iş görürmüş oğlum masaya koyar koymaz eliyle çekti kalktı hemen😅 masaya bire şu koyamıyorum işime yarar diye aldım ama bu da yapışmıyor 🙄 kaşıklar ise çok büyük geldi. İade etmek istiyorum 🙄 sizler memnun kaldınız mı ürünlerden