Mommyishome çünkü her insanın rota geçireceğini söyledi aşı sadece bir nebze daha hafifletir dedi ölümcül yada kalıtsal bir hastalık birakmicağını sadece çok fazla ishal olduğunda serum takılır dedi. Eşimin 2 yaşında yiğeni var aşı olmasına rağmen 3 aylıkken 1 yaşında rota oldu yine de. Ki doktorumuz kendi çocuklarına bile yaptırmamış