Sonunda da bizde sünnet olduk bence bekleyenler var ise bian önce olsun bebisler büyüdükçe acı hissiyatı daha çok oluyor ilk bebeğim de 18 günlük Ken olmuştu hiç birşey hissetmemisti bu bebeğimde bir nevze acı hissi var ara ara gelen ama çok şükür ilk günümüz olmasına rağmen yinede iyiyiz