Glin89 Kızlar oğlum 4 aylık ve meme reddinden dolayı emmiodu sagmaklada sütüm azaldı hiç gelmiodu nerdeyse ve sürekli göğsüm yumuşaktı hiç dolmuyordu çareyi ısırgan otunda buldum bi içtim sabah göğsümün acıyarak uyandım şişmiş semsert aktardan alın çay gibi demleyip için günde iki bardak inşlhh bol bol sütümüz olur ☺️
Baynimir Glin89 bunu bende duydum sut artirmak icin degil ama sutu yaglandirdigini okumustum. Deneyecegim bende tesekkurler 👍☺️
Glin89 galatasaray ewet çay gibi kuru tadı biraz kötü ama ben faydasını gördüm inşlh sizde görürsünüz 😘
Herseycokguzelolacak Nasil demliyorsunuz bir bardak yada kula icin ne kadar koyuyorsunuz.bende ise basladim sagiyirum ve sanki azaldi🤔
Glin89 Herseycokguzelolacak kuru şeklinde cezveye koyuyorum biraz sonra su kaynatıprum cezvede bi 10 dk demlenio onu içiorum su bardagı günde iki kere
Hazal22 Ben hastaneden ilk çıktığım gün yaptım ısırgan çayı faydasını cok görmüştüm😊 yaş ısırganı demliyosunuz süt arttırmakta üstüne yok ben başla hiç bişey kullanmadım bile
Gamzesent Glin89 valla saolun😊 resmen akti gce uclarindan. Hatta sağdim bile. Uykuyla birlesince cok ise yariyormus.