Oğlum elimi açtığımda elime çak çak yapıyor bunu öğretebildim sadece, alkış vb yapamıyor henüz ama hergün gösteriyorum. Şuan babıl babıl yapıyo dudaklarını uzatıp😀 dede vb hecelemeye çalışmak yok, emeklemek yok, ayagının ustune basıyor ama çok durmak istemiyor. Sadece oturuyor oturmayı cok seviyor. Ben tek başıma bakıyorum eşim gece geç geliyor uyuyor, annem vb kimse gelemiyor koronadan çalışıyorlar. Cocuk bir beni görüyor haliyle benden ne öğrenecek, iki insan görse iki kelime kapar bişey yapardı üzülüyorum onun gelişimi için böyle. Nelere alıştırabilirim neler yapabilirim yada sizin 9 aylık bebişleriniz neler yapıypr nasıl alıştırdınız😊