Kızlar hamileliğimin son 15 günü takmaya başladım dogum yaptım yıne devam ettim taktım zaman bebegım emmedi rahatsz oldugunu düşündüm ve bıraktım takmayı 3 aylık olduk ama ben hala göğüs acısıyla kıvranıyrm eziyett gibi dün takmaya basladm tekrar bı umut emiyor şimdi kızım kullanan olupta memnun kalan varmı nasıl kullandınız yardım 😭😫