Mehmetim01 KuzeyAzra insallah sizde de ise yarar ne damlalar ne ilaclar aldim hic biri fayda etmemişti bu şurup hariç cok şükür 6 ayimiza girdik 4 aydan beri hic mi sorunumuz kalmadi
tanem03 KuzeyAzra ben kullandım çokta etkisini gördüm düzenli kullanırsan sende görürsün. Günde 3 kere 8 saat ara ile 1,5 cc veriyordum. Ama dediğim gibi düzenli kullanım yapman gerek
tanem03 Gaz sorununu 25 günlükken yaşamaya başladım o zamandan beri kullandım KuzeyAzra 25 günlükken kullanmaya başladım
Miracc2420 KuzeyAzra bebekten bebege degisiyo demekki bizim sancılarimiz 4.ayda bitti Allah kolaylik versin gercekten cok zor
rike-nile-aro KuzeyAzra evet 1 çay kaşığı bizim doktorumuz 2,5 ml verebilirsiniz demişti oda 2 çay kaşığı yapıyor. bizde ilk kullanmaya başladığımızda 1,5 aylıktık. siz de yarısını vermekle başlayabilirsiniz