Freshmomy Sezeryandan sonra 40ın çıkınca kanaman bitince muayeneue gel demişti doktor ne icin çağırıyorlar? Doğumdan sonra dikislere bakıp iyilesmis demisti. BİLGİSİ olan varsa yazsın lütfen
Deletedmom98 Freshmomy beni cagırmadı valla bende mersk ettim belki cinsel iliski icin iç dikişe bakacak
Yenibebek_yenianne e_ckucukunal Aynen ben de 1 hafta sonra gittim dikişe baktı rahim toparlanmış dedi. Acil bir şey olmadığı sürece gelmene gerek yok artık dedi vedalaşıp ayrildik😁
BuseCan Freshmomy alttan muayene ediyor dikişlerine rahimlerine bakıyor toparlanmış mı diye iltihap var mı yok mu die kontrol ediyor canım
littleprincemom Freshmomy benide cagirdida ben iyilestigim icin şikayetimde yoktu ondan gitmedim acikcasi cinsel olarakda bi 20 gun falan daha bekledik garantiye almak icin