Merhaba arkadaşlar işin icinden cıkamadım. Ayrıca cok üzüldüm. 17 aylık oğlum özellikle dün gece sabah karşı 4de ağlayarak uyandı. Nerdeyse bir saat ağladı susturmak ne mümkün hic bişey kar etmedi. Emziriyorum acıyorum geliyor gibi oluyor ama emmiyor sanki tiksiniyor gibi yapıyor ilk kez böle yaptı. Az öncede öğle uykusundan uyandı yine ağladı emziriyim dedim yok. Sakinleşince aldı ancak… Neden böle yapıyor olablr? Azı dişleri patlıycak bayaa şiş o olablr mi acaba?