Sentrk evet evet bak ben karantina sürecinden sonra enfeksiyon hastalıkları bölümüne kontrole gittim. 10 gün sonra bulaş olayı bitiyor dedi. Doktor söylediği için rahatlıkla söylüyorum size. Anne sütü antikor oluyormuş bebek için. Ben karantinamın 7. Gününde bebeğimi emzirmeye başladım. Çok şükür iyi hiiiççç sıkıntı olmadı. Eşimde pozitifti onunda karantinası bitti. Doktora dedim evde nasıl olmalıyız, Normal hayatınıza devam edebilirsiniz dedi.