Hanimlar ben 2.dogumdan sonra adet olmadan once ve adetliyken o kadar sinirli oluyorum biri bana dokunsa resmen bagirip cagirip deliriyorum ya esime bile tahammul edemiyorum hersey batiyor ve bacaklarim 1 hafta oncesinden agriyor resmen yuruyemiyorum ne bekarkeb boyle bir durum vardir ne ilk dogumumdan sonra oldu anlamiyorum niye boyle aranizda yaşayan varmi mormalde cok sakin biriyim ben ama bu durum beni tuhaf yapiyr