Kızlar bu aralar 1 yaşındaki bebem aşırı huysuzlaştı sebepsiz ağlıyo herşeyden sıkılıyo kendini sıkıyo bağırıyo istediği olmayınca, ister istemez insanın bazen sabrı taşıyo ben de bağırıyorum o zaman susuyo, mesela bugün uyumaya direndi ağladı ağladı en son bağırdım ismini söyleyerek yüzüme baktı korktu kafasını omzuma koydu uyku pozisyonu aldı. Doğru mu yapıyorum acaba bazen böyle kendine gelsin diye?
ayrıca birkaç sorum daha var, 1 yaş bebeklerinize suyu bardaktan içiriyor musunuz
gece beslenmesini kestim ama gün ışımaya başlayınca dayanamayıp emziriyorum uyandıysa eğer, sonra bikaç saat daha uyuyo, tamamen kesip kahvaltıya kadar bekletmeli miyim acaba