Humay-16 3 buçuk aylık bebeğim var emiyor süt koruyor desek ama 40cıktı regli oldum bir ay sonra yeniden oldum 14 gun sürdu adetim bir hafta sonra yeniden oldum 7 gun gecikti sizce duzensızlıkmı gebelik olabılırmı
Ikrazumra19 Humay-16 korunmuyorsaniz gebelik olabilir ama kaza olmadigina emin iseniz duzensizlik olabilir
Filizz66 Humay-16 aynı sizin gibi oldum bende ilk adetim 14 sürdü ikinci adetim 1 hafta sonra geç geldi
Zelisblt Humay-16 korunmadıysanız elbette hamile kalabilirsiniz, ama korumduysanız düzensizlik olması norml. :))
Selin5335 Humay-16 süt koruması diye bir şey yok, eskileri uydurması o belki düzensizliktir ama aklınızın kalmaması için test yapın
EylulEmre Humay-16 eşinizle siz birlikte oldunuz hamile olup olmamayı da siz bilirsiniz acil diyorsunuz bide bence gereksiz bir panik yaratıyorsunuz önce kendinizi sorgulayın 😏