Kızlar dün bebeğime gazı için damla aldım eşim geldi sabah verirken bı an tarihine bakasim geldi bı baktım son kullanma tarihi 2019 şok oldum tam 1sene geçmiş ve ilaç krem gibiydi bozulmuştu
Allah’tan vermemisim aradımm eczacıyı gayet normal bı sekilde olabilir gözümüzden kaçtı dedi ne yapayım nereye şikayet edeyim bugün gidip ilacı geri verip paramı alicam ama böyle kalsın istemiyorum Türk evzacilar birliğine şikayet ettik ama başka ne yapabilirim 😠