Sara_kucuk Merhaba arkadaşlar 3 aylık 12 günlük kızım var tek meme alıyor mama vermek istiyorum Bebelac mı Aptamil mi onerirsiniz
Ecos Sara_kucuk ben aptamil öneriyorum. Kızım 5 aylık doğduğundan beri aptamil kullanıyoruz ve çok memnunuz. Çok şükür herhangi bir sorun yaşamadık. Fiyat olarak biraz pahalı ama tavsiye ederim
Kaan12 Sara_kucuk biz de Aptamil kullanıyoruz bi problem yaşamadık eczanelere göre internette daha uygun bilginiz olsun
Derosss Sara_kucuk bebekten bebeğe değişiyor bu durum canım bebelac benim kızımda aşırı gaz yaptı arkadaşlarımın da bebeğinde aynı şekilde aptamil kullanıyorum memnunum
OzgE_K Bebelac nasıl bilmiyorum ama aptamil çok gaz yapıyor ve çok köpürüyor. Ben ilk 1 ay kullandım gaz sancısı fazla olunca SMA ya geçtim gayet güzel bi sıkıntı yaşamadım içeriği ilede anne sütüne en yakın mamalardan biri olarak biliyorum.
mamAras Aptamil çok fena gaz+kabız yaptı sabahlara kadae ağlıyodu oğlum artık dayanılmayacak gibiydi bebelac gold a geçtik herşey düzeldi çok şükür. Sonuç olarak ikiside aynı marka mama ama bebekten bebeğe farkeder deneyerek öğrenceksiniz