Baharbebek benim de başıma geldi ben özelde doğum yaptım üstelik. Can sıkıcı bir durum benim de bebeğim 2.5aylık hala devam ediyor. Oturarak çalışıyorum nasıl olacak hiç bilmiyorum. Ben fizik tedaviye de gittim ortopediden sonra bu ağrı kronikleşebiliyormuş. Korkutmak için söylemiyorum yanlış anlamayın. Tomografi çekilip tam yeri tespit edildiğinde enjeksiyonla ağrı giderilebiliyormuş. Elle müdahale edip kırık yerine de oturuyormuş ama ona sanırım doktorlar çok yanaşmıyor, eskiden ebeler yaparmış.