Asyah- bebeğin almış alacağı kiloyu maşallah daha ne alacak? Bazı doktorlar obez bebek mi görmek istiyor karşılarında anlamıyorum! Ya da doktor önerdiği mamanın reklamını yaparak bunun üzerinden para kazanmaya çalışıyor. Bu amaçla emzirmeyi kesmeye yönlendiren doktor bile duydum inanası gelmiyor insanın ama öyle malesef..
Şimdi sana ince hesabını yaparak göstereyim bunu:
Bebeklerin ilk 3 ay 500-1000 gr arası alması beklenir. 3 aydan sonra kilo alımı yavaşlar 200-500 gr civarı almaya başlar.
Bebeğin 4,5 ayda toplam 3100 gr almış. Bu da ay hesabına bölersek her ay ortalama 688 gr almış demek. Kilo alımı gerçekten yavaş mı sence? Aksine maşallahı var. Çok iyi kilo almış. Yani endişelenecek bir şey yok.
Bence sen o doktoru acilen bırak emzirme dostu bir doktor bul.