Semilay Merhaba kızlar benim kızım 5 ay 8 günlük normalde her ay aşı olurduk ebe bu ay gelmen gerekmez dedi 6cın ayında gel dedi bu normal mi sizce?
attbianne Semilay normal sonuçta muayene olmayacak sadece boy kilo ölçülecek gitseniz bile acil bısey değil çocuğu sağlık ocağına sokmaya değmez
elizinannesi-19 Semilay 5. Ayda aşı yok zaten. 6. Ayda var. Normal rutin kontrol var. Ona da gerek yok. 6. Ayda zaten bakılacak riske gerek yok
Semilay Gmzdgs ok 6cın aşıda huysuz oluyorlar mı burdaki ebeler pek birşey demiyorlar sorsam bile ağrı kesici ver diyip duruyorlar
Dn123 Semilay bizimki olmadı ama ben calpol verdim çünkü ben bebeklerin atesinden korkuyorum çok çabuk yükseliyor allah korusun
Gmzdgs Semilay ateş yapar demişti ebem calpol verirsin demişti ama kızım hiç ateşlenmiyo aşıda ilk aşıdan sonra bizde bişey olmadı her bebek farklı olabilir belki 3 gun ateşini takip et